Pagina's

dinsdag 10 april 2012

Teveel hooi op de vork genomen?

Het is altijd erg teleurstellend als goede voornemens niet blijken te werken. Mijn project 30 dagen bloggen lijkt al voordat ik goed en wel begonnen ben te mislukken. Een kwestie van teveel hooi op de vork genomen.

De combinatie verhuizen, 3 kinderen, verhuizen, een bedrijf runnen en bloggen blijkt toch te veel te zijn.
Mijn ontspannen ik is ver te zoeken. Het overzicht is ver te zoeken en dat geeft stress, veel stress

Mijn huis is een chaos, waar moet ik in beginnen in deze troep. Op aanraden van de organizing boeken die ik om me heen heb verzameld, worstel ik me door de kamers met een vuilniszak, een doos voor bewaren en een doos weggeven. Zoals alle organizing boeken me aanraden te doen. Het lijkt effect te hebben, de bijkeuken, badkamer en voorkamer zijn nagenoeg leeg. Nu nog de aanval op de stapels papieren. Als ik hoog en droog in het nieuwe huis zit dan zal ik opnieuw de uitdaging aangaan. Nu moeten jullie het doen met zo nu en dan een blog. Maar het gaat me lukken alleen nu is niet het juiste tijdstip

Geen opmerkingen:

Een reactie posten